Aktuelt
Stort tillykke til Jannik Stigsen med el-installatøruddannelsen
Elektriker Jannik Stigsen fra Pro-Automatic kan nu stolt kalde sig el-installatør. Jannik har gennemført akademiuddannelsen i elinstallation på Solar Skolen i Vejen – en deltidsuddannelse, som gør det muligt at kombinere teori med praksis.
Vi fejrede Jannik med en morgenbuffet for alle medarbejdere den 8. november, hvor produktionsleder Jen Morthorst holdt en tale til ære for Jannik.
"Du er altid glad, smilende og har et fantastisk humør – og er meget vellidt blandt kollegerne. Du går til nye opgaver med gåpåmod og løser dem til perfektion. At du har gennemført uddannelsen samtidig med et fuldtidsjob, er imponerende og kræver både viljestyrke, et skarpt hoved og hårdt arbejde. Vi stoler fuldt ud på, at du kan håndtere selv de mest komplekse el-projekter. Vi er meget stolte af dig!" siger Jan Morthorst.
24-årige Jannik har arbejdet hos Pro-Automatic i 2,5 år og pendler fra Skærbæk til Holsted. Han har erfaring fra flere af vores afdelinger, hvor han har arbejdet med både effekttavler og styretavler – en disciplin, der især udfordrer ham fagligt.
"Inden jeg kom til Pro-Automatic, arbejdede jeg med at trække kabler og el-arbejde i nybyggeri, især sommerhuse. Jeg ønskede mere faglig udfordring, og det fandt jeg her. Pro-Automatic har fuldt ud indfriet mine forventninger, og jeg er taknemmelig for at kunne tage el-installatøruddannelsen på Solar Skolen, kun 15 minutters kørsel fra mit arbejde," fortæller Jannik.
Endnu en gang stort tillykke med uddannelsen, Jannik!